wtorek, 6 maja 2014

Wyzwanie Tiffany i Fitappy

Postanowiłam że zrobię sobie wyzwanie chyba że ktoś chcę do mnie dołączy :)
lato się zbliża więc pora na bikini i osłonięcie brzucha choć zostało mało czasu trzeba coś zrobić i trochę nad nimi popracować. 

Wiem że mój brzuch nie jest idealnie płaski ani nie mam 6pack ale wiem że jak wezmę się w garść i popracu nad nim troche to na pewno bardziej go polubię :)
przede wszystkim trzeba zlikwidować oponkę ,ujędrnić no i żeby było widać choć trochę mięśni było by idealnie ale nikt nie powiedział że wszystko przychodzi łatwo wiec kochane bierzemy się do roboty :)


Przez 2 tygodnie jeździłam rowerem 40min ok 10km 3-4 razy w tyg. 
w tym jeden dzień gdzie robiłam ćwiczenia z Xhit daily
ale pora na zmiany

Wszędzie gdzie nie czytałam wszyscy pisali o Tiffany i jej ćwiczeniach na boczki,
 wiec stwierdziłam że pora na mnie i 2 dni temu przetestować na sobie
nie zmęczyłam się zbytnio przy tym treningu szybkie przyjemne i nie wiadomo kiedy zleciał ten czas a tu koniec ćwiczeń ale nie dajcie się zwieść :), 
czytałam że wszyscy na drugi dzień ledwie się ruszali, ja wstałam i byłam zła że nie mam żadnych zakwasów stwierdziłam że chyba coś źle robiłam ale niestety poczułam je wieczorem 
dostałam ogromnych zakwasów :)

do ćwiczeń z tiffany dodam jeszcze ćwiczenia na brzuch fitappy
myślę że chyba będzie dobrze co o tym myślicie ?.

Plan
ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu 
 rower 40min ok 10km 
do tego Tifanny boczki
i ćwiczenia na brzuch Fitappy



po 2 tyg jak będzie posumowanie miesiąca zrobię nowe zdjęcia i zobaczę czy zgubie cm

 kto dołącza do mnie :) ?

1 komentarz:

  1. Ćwiczyłam boczki z Tiffany i polecam - to jeden z treningów do którego będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń