poniedziałek, 12 maja 2014

Niedziela dzień beauty

 Miałam ten wpis dodać wczoraj ale chyba bierze mnie jakieś choróbsko bo nie czuje się za dobrze.
Dzisiaj trochę inny post mam nadzieje że wam to nie przeszkadza .
Wiec niedziela to dzień tylko dla mnie, gdzie dbam o siebie co jest bardzo ważne bo poprawia się samopoczucie i pomaga w odchudzaniu .
Nie używam wiele kosmetyków raczej korzystam  z domowych sposobów 
niektórzy kupują ogromną ilość kosmetyków która tak naprawdę nie jest potrzebna .
Wiec pokaże wam co robię żeby poczuć się lepiej :)


1. Włosy
mimo że mam długie włosy które rosną jak szalone to nie dbam o nie szczególnie i muszę to zmienić.
Zapomniałam że z Egiptu przywiozłam Amle która mimo nieprzyjemnego zapachu działa cuda na włosy, najpierw wmasowałam w skórę głowy a później na cała długość ,związałam w koka i zostawiłam na godzinę.



 
2.  Brwi 
czekając godzine w tym czasie biorę się za brwi ,nie wiem czy wy też tak macie ale ja brwi muszę wyrywać 2 razy w tygodniu 
co jest naprawdę uciążliwe, ale co zrobić takie geny :)


 3. Po godzinie zmywam włosy, nie mam ulubionych szamponów ani odżywek 
choć najczęściej są to szampony z olejkiem arganowym który akurat uwielbia moja mama i odżywka waniliowa

4. Twarz
 Włosy i brwi zrobione, biorę się za twarz 
piling z fusów od kawy i oliwą lub zamiast fusów używam też cukru tylko dodaje dużo oliwy żeby nie podrażnić skóry.

 wmasowuję okrężnymi ruchami i spłukuję zimną wodą
kremuje twarz zwykłym kremem nivea nie używam żadnej maseczki chyba nie znalazłam jeszcze swojej ulubionej zawsze kończyło się to nie ciekawie :).
Skóra jest gładka bo pozbyliśmy się martwego naskórka napięta dzięki kofeinie i dobrze nawilżona dzięki oliwie.

5.Ciało 
Przy odchudzaniu bardzo ważne jest dbanie właściwie o ciało nie używam żadnych kremów antycellulitowi bo wiem że pilingu z kawy nic nie zastąpi.
Podstawa jest to robić regularnie a efekty będą na pewno 
  do fusów dodaje oliwy i żelu pod prysznic
i wcieram w całe ciało uważając na dekolt 
dzięki kofeinie skóra jest gładką napięta i systematycznie robiąc pozbywamy się uciążliwego cellulitu


 Na koniec polewamy się ciepłą i zimną wodą 
osuszam się delikatnie ręcznikiem i wcieram balsam 
mimo że nie trzeba tego robić bo dodałam dużo oliwy do pilingu,
ale uwielbiam balsamy i w bardzo szybkim tempie się kończą :) u mnie jest podstawą żeby codziennie po kąpieli wysmarować całe ciało tym bardziej że mam bardzo suchą skórę .
6. Paznokcie
I ostatnia rzecz paznokcie jeśli zostanie piling wcieram w dłonie i stopy,
wycinam skórki, piłuje i maluje paznokcie u nóg i u rąk .

po tym wszystkim gwarantuje że poczujesz się jak nowo narodzona :)
pamiętajmy żeby dbać o siebie i zrobić sobie przynajmniej raz w tygodniu dzień tylko dla siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz